תמיכה טכנית
packagemodinner_3
שירות גיבוי מקוון BacKIT2.net
packagemodinner_2
 

שירותי ענן והוסטינג

כיום כל ארגון מוצא עצמו זקוק לשירות שאינו משתלם או כדאי לעשות בארגון עצמו. לדוגמא: שירותי גיבוי מקוונים, דואר ארגוני, שרת וירטואלי לשיתוף מידע עם גורמים חיצוניים כגון לקוחות או שותפים, מערך שרתים לצרכי הפצת המידע הארגוני ועוד. אנו יצרנו סל של מוצרים לטובת לקוחותינו שמספק את צרכי הארגון מגג אחד כאשר הארגון נהנה מניהול צמוד וכמות מינימלית של "ידיים" הנוגעות במידע שלו.

שירותי גיבוי מקוונים

שירות הגיבוי הייחודי שלנו, הנקרא BackIT2.net, קיים משנת 2008 ומוכיח את היתרונות הקיימים בגיבוי מקוון. כל מידע ארגוני חשוב, ולא משנה אם זה דואר אלקטרוני, מערכת הנהלת חשבונות, קבצים אישיים ממחשב נייד של המנכ"ל או בסיס נתונים של קוד הפיתוח על מערכת מבוססת לינוקס - את כולם ניתן לגבות במערכת אחת אינטגרלית שנותנת ריכוז וייעול תהליכי הגיבוי. מידע נוסף בעמוד זה.

שירותי דואר ארגוני Hosted Microsoft Exchange

בעולם כיום פחות ופחות חברות מחזיקות את הדואר הארגוני במשרדם. היכולות של Microsoft Exchange 2010 כל-כך נרחבות ובנויות בצורה כל-כך נוחה לשימוש מרוחק שמערכת דואר ארגוני המנוהלת עבור ארגון בדטה-סנטר מקצועי מחזירה את ההשקעה במהירות בעלויות רישוי ותחזוקה, זמינות השירותים וגיבוי המידע והופכת את האופציה הזו לקוסמת במיוחד. למידע נוסף על מערך ה Hosted Microsoft Exchange שלנו לחצו כאן.

אירוח וניהול שרתים ייעודיים, שרתים וירטואליים ייעודיים ושרתים של לקוחות

בארונותינו בחוות השרתים של בזק בינלאומי נמצאים מערך השרתים ומערכות האחסון שלנו המספקים מגוון רחב של שרותים עבור לקוחות. לקוחות הזקוקים לשרת וירטואלי פרטי או לשרת ייעודי מקבלים כאן שירות עם ביצועים מהירים וניהול מקצועי.

חדש! שותפות עסקית עם חברת Hostway Global Web Solutions לתשתית שרתים וענן בינלאומית

 בהמשך לשיתוף פעולה פורה מונתה חברתינו כמפיץ מורשה של Hostway, אחת מחברות שירותי ההוסטינג הגדולות בארה"ב ובעולם עם 12 דטה-סנטרים ברחבי הגלובוס. במסגרת שיתוף הפעולה אנו נפיץ את שירותי Hostway כגון אירוח שרתים ייעודיים, וירטואליים מבוססי ענן ועוד. ללקוחות הזקוקים לאירוח ברמה שאינה קיימת בארץ ובפריסה בינלאומית. צרו קשר לקבלת מידע נוסף.